Szpony Awaji – Assassin's Creed Shadows
ODKRYJ TAJEMNICZĄ WYSPĘ Wyrusz na nową przygodę jako Naoe oraz Yasuke i udaj się przez Zatokę Osaka na tajemniczą wyspę Awaji. W poszukiwaniu zaginionego artefaktu bohaterowie muszą stawić czoła śmiertelnym zasadzkom i unikać pułapek zastawionych przez nowych, potężnych przeciwników. ODBLOKUJ NOWE BRONIE I UMIEJĘTNOŚCI Zdobądź legendarne bronie bō dla Naoe i odblokuj nowe umiejętności, stroje i premie dla obojga bohaterów. Całe nowe wyposażenie można przenieść do głównej gry i jeszcze bardziej rozbudować swój arsenał. NOWY ROZDZIAŁ W HISTORII ASSASSIN'S CREED SHADOWS Wciel się w Naoe i Yasuke raz jeszcze i odkryj nowy rozdział w ich historii – śledź tajemniczego shinobi i zmierz się z niebezpiecznym klanem Sanzoku Ippa. Gracze muszą posiadać podstawową wersję gry, aby uruchomić rozszerzenie. Rozszerzenie zawiera ponad 10 godzin zawartości. Do nabycia za darmo dla wszystkich graczy, którzy zamówili Assassin's Creed Shadows przedpremierowo.