Syndicate
Wersja w usłudze Gry na żądanie obsługuje następujące języki: angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański i rosyjski.Jest rok 2069. Świat podzielony jest na strefy kontrolowane przez mega-korporacje zwane Syndykatami. Te potężne organizacje zrewolucjonizowały sposób komunikacj z cyfrowym światem. Dostęp do świata danych nie wymaga już pośrednictwa urządzeń, a wszystko odbywa się w mgnieniu oka dzięki neuronowym wszczepom.Implantyzacja jest powszechna, umożliwiając masom na korzystanie z pełnej oferty Syndykatów. Mieszkanie, opieka medyczna, bankowość, ubezpieczenie, rozrywka oraz zatrudnienie - wszystko w jednym, wygodnym pakiecie. W świecie, w którym rządy straciły znaczenie, a biznes stał się wojną, Syndykaty nie cofną się przed niczym, aby ostatecznie zdominować rynek.W bitwach tej wojny uczestniczą Agenci - genetycznie modyfikowani i wspomagani wszczepami funkcjonariusze. W wirtualnym świecie mogą włamać się w każde miejsce, wpływając w ten sposób na swych wrogów, uzbrojenie oraz otoczenie.