Symmetry
W grze Symmetry celem jest przetrwanie, a akcja toczy się w retro-futurystycznym świecie science-fiction. Twoim głównym zadaniem jest zarządzanie ocalałymi z katastrofy tak, aby przeżyli w odosobnionym, ekstremalnie chłodnym otoczeniu oraz naprawili swój statek i uciekli. Pełna niespodzianek fabuła okraszona jest klimatyczną ścieżką dźwiękową i grafiką, która odzwierciedla trudne warunki i podkreśla aurę tajemnicy. Przez cały czas trzeba pamiętać o najważniejszych funkcjach życiowych ocalałych - muszą oni jeść, odpoczywać i zachować zdrowie psychiczne. Ekstremalne okoliczności mogą wymusić na członkach załogi wykształcenie nowych umiejętności, takich jak uprawa roślin czy naprawa systemów zasilania, które nie były im potrzebne na Ziemi. Zebranie wszystkich części potrzebnych do naprawy statku kosmicznego staje się wyścigiem z czasem, gdyż ekstremalne warunki pogodowe i niebezpieczne zjawiska nadprzyrodzone stają się coraz bardziej dokuczliwe. Wektorowa grafika odwzorowuje tajemniczość i trudne warunki na opuszczonej planecie. Dzięki przyćmionym, pastelowym barwom, sceneria wydaje się być odległa od rzeczywistości, tworząc nierzeczywiste krajobrazy.