Syberia - The World Before
Podczas gdy Kate Walker rozpoczynała swoją karierę prawniczą, w zakątkach Amerzone odbywała się niezwykła inicjacyjna podróż. Demo Amerzone - The Explorer's Legacy jest dostępne! Odkryj splecione ze sobą losy nowojorskiej prawniczki Kate Walker, której życie uległo całkowitej zmianie po usłyszeniu wołania przygody, oraz młodej i obiecującej pianistki Dany Roze z Vaghen, której kariera staje się niepewna z powodu groźby drugiej wojny światowej. Uwolnij się z więzienia, odwiedź opuszczone cmentarze, zgłąb tajemnice wysokich łańcuchów górskich i poczuj dreszczyk przygody. - Odkryj bogatą i urzekającą fabułę Niesłychana narracja! Wyrusz w magiczną podróż po czarujących miastach Europy Wschodniej, zarówno w latach 1937, jak i 2004. Przy akompaniamencie muzyki Inona Zura i Budapest Film Symphony rozwiązuj zagadki, które wyłonią tajemnice dwóch splecionych ze sobą istnień. - Rozwiąż wymagające zastanowienia łamigłówki i zagadki Utoruj swoją własną ścieżkę w bezprecedensowej przygodzie opierając się na swojej inteligencji, napraw zniszczone instrumenty, otwórz skomplikowane zamki, odkryj zawiłe sposoby na aktywowanie mechanizmów z przeszłości, ale przede wszystkim uważnie obserwuj otoczenie w poszukiwaniu wskazówek. - Symfoniczna ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Inona Zura Orkiestra Budapest Film Symphony, kierowana przez światowej sławy kompozytora Inona Zura (Prince of Persia, Dragon Age, Fallout itd.), stworzyła wysublimowaną ścieżkę dźwiękową i zinterpretowała pełne wymowy motywy przewodnie dla postaci i miejsc w grze. - Odkryj świat Benoita Sokala Syberia: The World Before to punkt kulminacyjny steampunkowego i zadziwiającego wszechświata nieżyjącego już Benoita Sokala. Po pierwszych dwóch odsłonach gry z początku lat 2000, uważanych obecnie za klasyki Point and Click, oraz trzeciej odsłonie z 2017 roku, Syberia powraca w pełnej krasie, proponując zupełnie nową fabułę, umożliwiającą samodzielną grę, oraz nowoczesną grafikę.