SWORN - Spectre Cosmetic Pack
Władaj cieniami dzięki Pakietowi dla Zjawy z czterema skórkami broni: Piekielną Sferą, Żniwiarską Kosą, Ofiarnemu Ostrzu oraz Kościanym Pazurom – wszystkie złowrogie i groźne. Czarowniczy Strój spowije cię w tajemniczości mistrza magii. Pakiet zawiera: o Element kosmetyczny dla Zjawy o Czarowniczy Strój – odzienie Czarownika, jednego z najpotężniejszych magów służących Arturowi przy odkrywaniu tajemnic Graala. o Element kosmetyczny sfery armilarnej o Piekielna Sfera – zapieczętowana demoniczna moc tego artefaktu jest ledwo trzymana na uwięzi. o Element kosmetyczny kosy o Żniwiarska Kosa – ta broń pulsuje energią… zmarłych. o Element kosmetyczny arkanicznego ostrza o Ofiarne Ostrze – zdobienia miały kiedyś odstraszać zło, lecz teraz przywołują je do siebie. o Element kosmetyczny pazurów o Kościane Pazury – pazury wykonane z kości pradawnego drapieżnika.