SWORN - Monk Cosmetic Pack
Wykorzystaj boską moc dzięki czterem niepowtarzalnym skórkom broni z Pakietu dla Mniszki: Gwiazdoporannemu Buzdyganowi, Alchemicznemu Kosturowi, Świętej Księdze i złowrogiemu Demonicznemu Dzwonkowi. Odzienie się w Heretyczny Strój to dowód na to, że jesteś mniszką przeczącą tradycji. o Element kosmetyczny dla Mniszki o Heretyczny Strój – odzienie heretyczki, mniszki, która opuściła Radę Fae, by podążać za Morganą. o Element kosmetyczny buzdyganu o Gwiazdoporanny Buzdygan – kolczasty buzdygan stworzony do niszczenia pancerzy. o Element kosmetyczny magicznego kostura o Alchemiczny Kostur – kostur mrocznej wróżby przekuty do użytku dla kleryków. o Element kosmetyczny księgi o Święta Księga – boska księga, której każda strona emanuje mocą. o Element kosmetyczny dzwonka o Demoniczny Dzwonek – dzwonek o dźwięku, który wywołuje mroczne odczucia u ofiar.