SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET LLENN's Special Weapon & Hat
Zestaw obejmujący stylizowany pistolet maszynowy SMG oraz nakrycie głowy, które ma za zadanie trzymać włosy, aby nie przeszkadzały w czasie bitwy.