Swimsanity! - Salwa: Regeneracja
Salwa: Regeneracja Dzięki temu pakietowi DLC do Swimsanity! Mooba tworzy wokół siebie leczącą aurę, która powoli regeneruje zdrowie jego samego oraz sojuszników z drużyny.