Swimsanity! - Pakiet: Salwy 1
Ten pakiet DLC do Swimsanity! rozszerza podwodny arsenał gracza o cztery nowe Salwy! Salwa: Robot Z Amunicją Pozwala strzelać bez ograniczeń po użyciu Salwy: Robot z amunicją. Salwa: Regeneracja Mooba tworzy wokół siebie leczącą aurę, która powoli regeneruje zdrowie jego samego oraz sojuszników z drużyny. Salwa: wartownik Zapewnia Wartownika, który będzie dzielnie bronił wybranego obszaru na mapie. Salwa: Drony Elektryczne Umożliwi wam unieruchamianie wrogów dronami elektrycznymi.