Świąteczna mapa „Bitwa” do Minecrafta
Zaproś krewnych i znajomych do zabawy w grze Minecraft na specjalnej, świątecznej mapie „Bitwa”. Im więcej graczy, tym lepiej! Rozgrywka będzie z pewnością fajniejsza od udawania, że podobają Ci się skarpety otrzymane od wujka. Karnet jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).