Sweet Witches
Wciel się w urocze czarownice – Praline oraz Vanille – które mają do dyspozycji jedynie swoje magiczne drabiny, niezwykłe umiejętności i wzmocnienia, by zdobyć zasłużone słodycze! "Stań oko w oko z niebezpieczeństwem na ponad 50 poziomach w ponad 5 unikalnych światach w pojedynkę lub z innym graczem. Za mało? W takim razie rzuć wyzwanie dwóm antagonistkom – Anis i Reglisse – w spektakularnym trybie kontra, w który może grać do 4 graczy naraz."