Swamp TD 2
Swamp Defense 2 to klasyczna gra typu tower defense z unikalną bronią i potworami jako wrogami dla każdego początkującego gracza lub specjalisty od obrony. Walcz z niezliczonymi przeciwnikami, korzystając z bogatego wyboru wieżyczek strzelniczych (w postaci komiksowych bohaterów) i dodatkowych pomocników (miny, wsparcie powietrzne, mur blokowy) na ponad 60 mapach. Zdobywaj monety, aby ulepszać zintegrowany system sklepowy i kupować nowe wieże. Historia: W niegdyś spokojnej wiosce, dziwny profesor próbował zbudować maszynę (Arcade Klonomat), która miała klonować krowy i zwiększać produkcję mleka. Już podczas pierwszych testów odkrył, że krów nie da się klonować ze względu na wysoką zawartość białka w mleku. Krótko mówiąc, profesor potajemnie zatopił Arcade Klonomat w pobliskim bagnie. Od tamtego dnia, zasilany toksycznymi oparami odpadów z lokalnej elektrowni jądrowej, Arcade Klonomat tworzy straszliwe potwory bagienne, które sieją spustoszenie w okolicy. Odważne wioski toczą niemal beznadziejną walkę z pomiotem bagien, nie podejrzewając, że winny za ten problem jest ceniony profesor. Zamiast szukać rozwiązania, zbudował on dla ludzi Arcade Klonomat i zażądał pieniędzy za jego użytkowanie. Ponieważ wioska jest bardzo mała, nieliczni mieszkańcy są zmuszeni do klonowania się, aby móc rywalizować z bagiennymi potworami jako armia. Pozbądź się złowrogiego szczepu i walcz z bagiennym atakiem potworów!