Sushi For Robots
O czym jest ta gra? Sushi For Robots to urocza łamigłówka o dziwacznych robotach i ich niezaspokojonym apetycie na sushi. To, jak trawią sushi, pozostaje tajemnicą, ale jakie to ma znaczenie, skoro tak je to uszczęśliwia? Jako zaprawiony szef kuchni ulubionej restauracji sushi w mieście robotów to ty musisz na czas przygotować idealne danie dla swoich wybrednych klientów, umieszczając odpowiednie naklejki na taśmie i zmieniając rolkę z tuńczykiem na łososiowe nigiri. No dobrze, ale jak to działa? Roboty są wybredne (i trochę głupiutkie). Koniecznie przygotuj ich jedzenie na czas! Tak naprawdę gra jest całkiem spokojna. Zawsze możesz zresetować rozgrywkę i spróbować innego rozwiązania. Wykaż się kreatywnością! Używaj naklejek, aby zmienić zachowanie dań i zaspokoić robotyczną klientelę. Naciśnij przycisk rozpoczynający rozgrywkę, aby sprawdzić, czy twoje dziwne rozwiązanie zdoła dostarczyć klientom jedzenie na czas. Nie zapomnij zrobić sobie przerwy między wyzwaniami, aby posłuchać rozmowy trzech znajomych, którzy co tydzień odwiedzają twoją restaurację. Czy będzie to jakaś zawiła historia? Na pewno nie – to tylko proste historyjki o głupiutkich robotycznych znajomych, którzy spędzają wspólnie czas. Czy mogę prosić o informacje w punktach? – Pewnie. – Przystępne łamigłówki, które nigdy nie są zbyt długie ani zawiłe. – Otwarty system, który zachęca do eksperymentów i poszukiwania kreatywnych rozwiązań. – Piękna grafika, która przedstawia dziwny świat, w którym roboty odwiedzają chaotyczne restauracje sushi. – Żartobliwa opowieść o znajomych, który spotykają się na cotygodniowej kolacji.