Survivor Mercs
Wściekłość przeciw Maszynie Roguelite. Walka z hordami. Budowanie oddziału. W świecie zagrożonym przez prywatną armię robotów M.E.G.A. Corp. ostatnim bastionem nadziei ludzkości jest banda uzbrojonych wariatów, którzy zapisali się na robotę najemniczą. A kto lepiej nimi pokieruje niż jednorazowy klon z nieprzewidywalnym zestawem specjalnych Cech? Witaj w swoim nowym przydziale, Dowódco. Rzuć wroga na kolana i zmień swój niedofinansowany, przesadnie ambitny oddział w apokaliptyczną machinę wojenną, która oczyści świat ze złowrogich miliarderów-oligarchów. Gdy wszystko jest przeciw tobie, nie chodzi o chwałę. Chodzi o łup! Zagraj na genetycznej loterii! Klonuj każdego swojego Dowódcę z losowo dobranymi Cechami. Czy poprowadzisz oddział do zwycięstwa jako bystry, przebiegły Infiltrator? A może ruszysz solo jako nocny, chciwy One-Man Army? Albo postawisz na błyskotliwego, wampirycznego Ninję? Każda kombinacja Cech tworzy unikalne podejście z własnymi wyzwaniami, mechanikami i zaskakującymi synergiami. Wyposaż swoją ulubioną broń i siej chaos! Ale najpierw potrzebujesz oddziału: Zbuduj zabójczy oddział! Zbierz drużynę najemników z szerokiej listy bezwzględnych wojowników. Każdy najemnik ma własny arsenał i własny styl walki z robotyczną hordą. Wzywaj klony swoich najemników jako posiłki, dobieraj im optymalne drzewka specjalizacji pod daną operację i podkręcaj ich skuteczność bojową za pomocą sprzętu high-tech, by stworzyć łamiący zasady gry oddział do eksterminacji hord. Zgarnij łup! Prowadź operacje przeciw M.E.G.A. Corp. i jej spółkom zależnym przez wiele etapów na różnorodnych, proceduralnie generowanych mapach. Przejmuj cele, by wzywać posiłki, wykonywać misje i rabować cenny łup. Uderzaj szybko i bez litości! Czas ucieka — każda minuta na polu bitwy oznacza więcej silniejszych wrogów. Ewakuacja albo śmierć! Dotrzyj do punktu ewakuacji i broń go, aż twój śmigłowiec zabierze cię do następnego etapu! Walcz i przeżyj wystarczająco długo, by zmierzyć się z unikalnymi, gigantycznymi bossami i ich sługusami. Ale uważaj: tu wszystko stawia się na jedną kartę! Zginiesz — tracisz łup. Przetrwasz — wracasz z wojennymi zdobyczami i stajesz się jeszcze silniejszy! Zbuduj bunkier! Inwestuj łup, by rekrutować nowych najemników, kupować nowy sprzęt, rozbudowywać kwaterę główną bunkra o stałe ulepszenia albo badać nowe Cechy i broń dla klonów swoich Dowódców. Żadne podejście nie wygląda tak samo! Prowadź najemników za pomocą zdolności taktycznych albo sam aktywnie walcz w samym środku bitwy — każdy klon Dowódcy i każdy zestaw wyposażenia daje własny styl gry i własne wybory taktyczne. Eksperymentuj, aż znajdziesz idealny skład na każde wyzwanie, jakie rzuci ci M.E.G.A. Corp. Nie ma dwóch takich samych podejść! Połącz siły! Wskakuj do kanapowej kooperacji i wyskakuj z niej w dowolnym momencie z maksymalnie 4 znajomymi, którzy przejmą kontrolę nad twoimi najemnikami i ruszą z tobą do walki pod twoim chwalebnym dowództwem!