Surviving the Aftermath: New Alliances
Zostań przywódcą ocalałych społeczności w Surviving the Aftermath: New Alliances. Przyszłość ludzkości jest w twoich rękach: pojawiły się nowe osady i nowi wrogowie, a to, co było ledwie wspomnieniem cywilizacji, może się ziścić. Znajdź sojuszników, walcz ze wspólnym wrogiem i zjednocz pustkowia! Główne cechy gry Razem mocniejsi: Poznawaj rozmaite społeczności i wykonuj dla nich zadania, by zdobyć ich zaufanie. Wzmocnij własną kolonię dzięki 12 nowym budowlom. Pozytywne interakcje z innymi społecznościami zwiększają twoją reputację. Jeśli jednak nie spełnisz ich oczekiwań, dołączą do nowego rywala, który zajmie więcej terenów. Nowi wrogowie na zmiennej mapie świata: Bandyci i drapieżniki grasują po pustkowiach, zmuszając cię do obrony własnej osady i siedzib sojuszników. Bandy terroryzują ocalałych i przejmują ich kluczowe miejsca. Chroń i wspieraj inne społeczności, handlując i wznosząc nowe budowle, gdy tylko to możliwe. Rozszerzony interfejs użytkownika umożliwia zarządzanie każdym najmniejszym krokiem w drodze do zjednoczenia. Tajne misje: Tworzenie nowego świata nie jest łatwe. Choć kluczem jest współpraca, przywódcy mogą wpływać na społeczności w bardziej... delikatny sposób. Sabotaż, kradzież, szpiegostwo czy nawet propaganda staną się twoją bronią. Powodzenie podczas misji zależeć będzie od umiejętności specjalistów. Miej jednak świadomość konsekwencji: porażka zmniejszy twoją reputację i da twojemu rywalowi większą kontrolę. Może też sprowokować kontruderzenie obranej za cel społeczności.