Surviving Mars: Project Laika
Folwark zwierzęcy Marsjańskie pastwiska mogą pomieścić aż osiem gatunków zwierząt hodowlanych, w tym krowy, kury czy świnie. W zależności od rozmiarów zwierzęta mogą być hodowane na nowych wewnętrznych lub zewnętrznych ranczach. Będą też zużywać więcej wody niż uprawiane rośliny. Najlepsi przyjaciele człowieka na Marsie Dodatek DLC Project Laika wprowadza 25 gatunków zwierząt – od typowych przedstawicieli świata fauny w postaci kotów, psów i królików, aż po nieco bardziej ekstrawaganckie okazy: lamy, pingwiny czy dziobaki. Gdy proces terraformingu osiągnie odpowiedni stopień zaawansowania, twoje zwierzaki wyjdą na zewnątrz pobuszować wśród okolicznych krzaków i drzew.