Surviving Mars - Martian Express
Kolej na pociągi! Dzięki pakietowi Martian Express stworzonemu przez modderów Luciana i Sylvaina wreszcie będzie można przewozić kolonistów i zasoby między stacjami, ułatwiając im dostęp do odległych kolonii i złóż surowców. W pobliżu stacji będzie można budować także inne zewnętrzne budynki załogowe bez konieczności zakładania kolonii. Główne cechy gry Dojeżdżanie do pracy jest proste! Buduj stacje w dowolnym miejscu na mapie i pomóż kolonistom dojeżdżać z pracy do domu i z powrotem. Kliknij panel informacyjny, aby zobaczyć powód podróży i zadbaj o to, aby dla każdego znalazło się miejsce w pociągu. W przeciwnym wypadku koloniści będą musieli czekać na następny transport i będą sfrustrowani — nikt przecież tego nie lubi. Nowe trasy — klikaj i przeciągaj, aby tworzyć tory łączące stacje. Tory znajdą się nieco wyżej, dzięki czemu łaziki i drony będą mogły przemieszczać się pod nimi, ciągnąc za sobą kable zasilające, a nad liniami kolejowymi będą mogły przebiegać rury. Ten sam pociąg, inny ładunek — podróżowanie po czerwonej planecie jeszcze nigdy nie było tak bezpieczne i wydajne! W pociągach znajdą się 2 wagony do jednoczesnego transportu kolonistów i zasobów. Bez obaw — będą poruszać się po tym samym torze, bez ryzyka kolizji. Twórz pociągi na stacjach, przypisuj je do połączonych z nią i obserwuj, jak pokonują wybrany dystans.