Surviving Mars: Green Planet
Terraforming Przeprowadź proces terraformingu Marsa i dostosuj nieprzyjazną planetę do potrzeb ludzkości. Każda decyzja podjęta w procesie zarządzania twoją kolonią może wpłynąć na parametry terraformingu, czyli atmosferę, temperaturę, wodę i roślinność. Powinny one osiągnąć poziom umożliwiający kolonizację planety. Monitoruj swoje globalne postępy dzięki funkcji widoku planetarnego. Zielony Mars Umieść na powierzchni Marsa sadzonki porostów, traw, krzewów oraz drzew i obserwuj, jak Czerwona Planeta stopniowo zielenieje. Niewymagające rośliny w rodzaju porostów pomagają w użyźnieniu gleby, która staje się podkładem dla bardziej zaawansowanej flory, jak chociażby drzew zapewniających twojej kolonii nasiona. Pamiętaj o monitorowaniu stanu gleby w trosce o optymalne warunki dla twoich roślin. Projekty specjalne Zmierz się z siedmioma wymagającymi projektami specjalnymi: zmiana parametrów terraformingu będzie wymagać roztopienia polarnych czap lodowych, przechwycenia lodowych asteroid, uruchomienia kosmicznego lustra i wielu innych osiągnięć. Uważaj! Projekty specjalne wywołują długotrwałe efekty w skali planety i powodują klęski żywiołowe! Siedem budynków terraformingu Wznieś siedem nowych obiektów, które pomagają w procesie terraformingu lub umożliwiają wykorzystywanie przeprowadzanych zmian. Wytwórnia GC pozwala uwalniać gazy cieplarniane wprost do atmosfery, szkółka leśna stymuluje rozrost roślinności, sztuczne jeziora mogą zostać wypełnione wodą... To tylko niektóre z dostępnych możliwości. Katastrofy klimatyczne Proces terraformingu może nieść ze sobą nieoczekiwane konsekwencje. Uwolnienie zbyt wielu gazów cieplarnianych do atmosfery wywoła niszczący glebę kwaśny deszcz, zaś uderzenie asteroidy spowoduje trzęsienie Marsa, które zaburzy produkcje w twojej kolonii.