Surviving Mars: Below and Beyond
Epoka kolonizacji dobiegła końca i nadchodzi nowa era eksploracji. Dopiero zbadaliśmy powierzchnię Marsa — teraz czas zobaczyć, co kryje się pod nią i poza nią! Główne cechy gry Powrót do baz — powiększ kolonię o podziemne groty i jaskinie lawowe. Gracze mogą wykorzystać istniejące budowle lub obiekty dostosowane do warunków podziemnych, aby stworzyć bazę do eksploracji. Zachowaj ostrożność podczas rozbudowy, gdyż zawały mogą wszystko zniszczyć. Górnictwo — gracze mogą teraz wydobywać surowce pod powierzchnią Czerwonej Planety i poza nią. Wznoś specjalne, napędzane rakietami budowle do wydobywania zasobów, w tym egzotycznych minerałów i próbek danych, na przelatujących obok asteroidach. Nie zabaw na asteroidzie zbyt długo, inaczej odleci razem z Twoim wyposażeniem! Drzewka technologii — drzewko zwiadu i ekspansji pozwala odblokowywać dodatkowe budowle, pojazdy, ulepszenia i regiony, a także umożliwia eksploatację asteroidów i kolonizację tuneli.