Surviving Franchise Bundle
Od skutego mrozem regolitu Marsa aż po ruiny zdewastowanej Ziemi – te dwa strategiczne bestsellery o budowaniu kolonii stworzone w studiu Paradox Interactive poddadzą Twoje umiejętności próbie. Chcesz podjąć wyzwanie? Twoja kolonia czeka na rozkazy. Zawartość pakietu Surviving Franchise Bundle: Surviving Mars Skolonizuj Czerwoną Planetę i odkryj jej tajemnice, ponosząc jak najmniejsze straty w ludziach. Realizuj zaplanowaną strategię i stale zwiększaj szanse na przetrwanie swojej kolonii, odkrywając przy tym fantastyczne tajemnice obcego świata. Surviving the Aftermath Przeżyj i krocz drogą rozwoju w postapokaliptycznej przyszłości – zasobów jest mało, ale fortuna sprzyja odważnym. Stwórz kolonię zdolną przetrwać każdy kataklizm, chroń jej mieszkańców i wskrześ cywilizację z ruin. Pamiętaj: Koniec świata to zaledwie początek przygody.