Survive on Raft
Straszny wypadek lotniczy pozbawił życia wszystkich pasażerów i załogę... oprócz jednej osoby. Przeżywasz pośrodku nieskończonego oceanu i teraz musisz stawić czoła losowi oraz walczyć o swoje życie. Płonące słońce, straszne burze i głodny rekin, gotowy rzucić wyzwanie tobie i twojej tratwie, będą zawsze z tobą. Zbieraj zasoby i jedzenie, ucz się planów nowych budowli i buduj swoją tratwę. I nie zapominaj zwracać uwagi na swoje pragnienie i głód! WIELOOSOBOWY DLA 5 GRACZY Dzielcie się zasobami i budujcie tratwę razem. Pomagajcie sobie nawzajem przetrwać na tym nieskończonym i niebezpiecznym oceanie. Pamiętajcie, praca zespołowa to klucz do przetrwania! RZEMIOSŁO I BUDOWLE Ponad 60 różnych typów użytecznych rzemiosł i budowli! Możesz zbudować wspaniały dom pośrodku oceanu! WYSPY 10 unikalnych wysp z własnymi niebezpieczeństwami, tajemnicami i cennymi skarbami czeka na ciebie. Ale zanim wyruszysz w rejs, upewnij się, że masz wystarczająco dużo broni i zapasów. Przygoda czeka! DOSTOSOWYWANIE POSTACI Setki kombinacji różnych typów ubrań i akcesoriów pomogą ci pokazać twoją osobowość i wyróżnić się z drużyny. Przetrwaj z klasą! WĘDRUJĄCY KUPIEC Samotny wędrowiec chętnie podzieli się z tobą interesującymi historiami z jego podróży, da ci użyteczne rady i wymieni twoje zasoby na plany nowych budowli.