Survival Resources Pack
Przygotowany przez doświadczonych surwiwalistów zestaw zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby utrzymać się przy życiu. Po pobraniu przedmiot będzie dostępny u sprzedawcy w grze. Zawiera amunicję do pistoletu, amunicję do strzelby, apteczkę i wytrych. Zestaw można uzyskać tylko raz podczas każdej rozgrywki New Game. Aby kupić zestaw w grze, musisz mieć w ekwipunku wystarczająco miejsca na wszystkie zawarte w zestawie przedmioty.