Surf & Sun Decoration Pack
Zestaw Kiln Surf and Sun Decoration Pack zawiera 22 nowe, kolorowe ozdoby na Twoje naczynia – w tym 11 naklejek, cztery nakładki, cztery elementy doczepiane i trzy rodzaje szkliwa – dzięki którym lato zagości u Ciebie na dobre!