Support the Developers & Nordic Banner
DLC "Warriors of the North" obraca się wokół północnych regionów i nieposkromionych barbarzyńców, dla których północ jest domem. Teraz twoja kompania może nosić chorągwie i tarcze przedstawiające barbarzyńskie bóstwo, żeby zasiać strach w sercach południowców. Dzięki niesamowicie pozytywnej reakcji na DLC "Warriors of the North" oraz wielu osobom wyrażającym chęć wsparcia nas poza ceną zakupu gry, zdecydowaliśmy się zaoferować to jako specjalną Zawartość dla Wspierających. W ramach podziękowania otrzymasz niepowtarzalną chorągiew dla swojej kompanii najemników.