Support the Developers & Kraken Banner
Legendarny Kraken jest najbardziej niebezpiecznym stworem w świecie Battle Brothers. Teraz twoja kompania może nosić chorągiew i tarcze przedstawiające tę złej sławy bestię, żeby zasiać strach w sercach twoich wrogów! Dzięki niesamowicie pozytywnej reakcji na DLC "Beasts & Exploration" oraz wielu osobom wyrażającym chęć wsparcia nas poza ceną zakupu gry, zdecydowaliśmy się zaoferować to jako specjalną Zawartość dla Wspierających. W ramach podziękowania otrzymasz niepowtarzalną chorągiew dla swojej kompanii najemników.