Support the Developers & Fangshire Helm
Fangshire to nasz pierwszy legendarny przedmiot, ze swoim unikalnym wyglądem, historią pochodzenia i magicznymi właściwościami. Dzięki niesamowicie pozytywnej reakcji na "Battle Brothers" oraz wielu osobom wyrażającym chęć wsparcia nas poza ceną zakupu gry, zdecydowaliśmy się zaoferować to jako specjalną Zawartość dla Wspierających.