Superliminal
Zasypiasz o 3 nad ranem, słuchając tandetnej reklamy programu terapii snem dr. Pierce’a, a następnie budzisz się w nieznanym ci otoczeniu. Po chwili uświadamiasz sobie, że znajdujesz się we śnie, a twoją rzeczywistość stanowi tylko to, co w danej chwili postrzegasz. Witamy w Superliminal. Superliminal jest pierwszoosobową grą logiczną opartą na złudzeniach optycznych. Aby rozwiązać jej z pozoru niemożliwe do rozwiązania łamigłówki, musisz zacząć myśleć nieszablonowo i odnaleźć się w nieobliczalnym świecie snu. Przedziwnym wydarzeniom w grze towarzyszy wyciszona atmosfera wzbogacona intrygującą, w pełni udźwiękowioną narracją.