SUPERHOT: MIND CONTROL DELETE
Trzecia gra z serii SUPERHOT – MIND CONTROL DELETE – pozwala ci zobaczyć jeszcze więcej ze świata SUPERHOT, poznać jeszcze więcej fabuły i jeszcze więcej kultowej rozgrywki. Tańcz w powolnym balecie zniszczenia, i to znacznie dłużej niż kiedykolwiek wcześniej. Czas płynie tylko, gdy się poruszasz. Wrogowie atakują ze wszystkich stron. Kontrolujesz sytuację w pełni, gdy strzelasz, tniesz i wysadzasz przeciwników, przebijając się przez kolejne, pełne wyzwań starcia. Im bardziej zbliżasz się do rdzenia, tym więcej mocy zyskujesz. Gromadzisz arsenał umiejętności i uzbrojenia. Odkrywasz fragmenty cennej wiedzy – strzępy znaczenia, którego tak pożądasz. Strzelasz i tniesz. Przesz do przodu. I znowu. I znowu. I znowu. To staje się twoim rytuałem. To zaczyna znów coś znaczyć. Stworzone na bazie SUPERHOT i SUPERHOT VR, MIND CONTROL DELETE kontynuuje historię i daje ci jeszcze więcej narzędzi do zaspokojania marzeń o potędze podsycanych przez kultowe SUPERHOT.