SuperEpic: The Entertainment War
Dołącz do pewnego szopa i pewnej lamy w ich misji ocalenia gier wideo, albo nic nie będzie już takie samo! SuperEpic to przygodowa gra akcji w stylu Metroidvanii wypełniona po brzegi sporą dawką humoru i satyry. Rozgrywka jest nieliniowa i szybka oraz wypełniona eksploracją. Walka opiera się na kombosach wykonywanych za pomocą wybranej broni, a w grze stawiasz czoła złej korporacji Regnantcorp! W niedalekiej dystopijnej przyszłości istnieje tylko jedna firma produkująca gry wideo, Regnantcorp, która kontroluje orwellowskie społeczeństwo, zniewalając ludność swoimi uzależniającymi darmowymi grami. Jako zbuntowany szop na towarzyszącym ci wierzchowcu-lamie, będziesz eksplorował surrealistyczne, przypominające zamek biuro pełne wrogów, wyzwań, sekretów i korporacyjnych świń. Włam się do ich kwatery głównej, odkryj spisek i ocal gry wideo!