SUPERBEAT XONiC EX
Poznaj SUPERBEAT: XONiC EX, zupełnie nowe doświadczenie muzyki w grze, które z pewnością wbije cię w krzesło! Ciesz się oszałamiającą grafiką i efektami, zmierzając do przodu pośród ponad 65 wyjątkowych piosenek i odblokowując tony ukrytych nagród i przedmiotów! Wykonuj i udoskonalaj zadziwiające kombinacje, a potem pokaż światu swoje mistrzostwo we wspinaniu się na szczyt rankingu!