Super Woden GP
Poczuj ekscytację lat 90. w izometrycznych wyścigach! Czy zdołasz dotrzeć na szczyt świata sportów motorowych? Twoja historia w Super Woden GP to rozwój kariery od ograniczonych zasobów i budżetu do mistrzostw w wielu intensywnych wyścigach. Kup tani samochód i zapisz się na pierwsze wyścigi, a następnie wykorzystaj swoje wygrane, aby zdobyć lepsze pojazdy, rywalizować w większych wyścigach i awansować na szczyt! Przeglądaj wyścigi rajdowe, tryb zręcznościowy, zawody wytrzymałościowe i nie tylko w nostalgicznym izometrycznym stylu wyścigów Super Woden GP. Gra Super Woden GP, zainspirowana klasykami gatunku z lat 90., oferuje ogromny wybór pojazdów i prezentuje opcje kampanii za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu mapy świata. Zbierz ponad 70 samochodów od 6 producentów z różnych krajów na całym świecie. Ścigaj się w rozbudowanym trybie kampanii, pokonując dziesiątki torów, odcinków rajdowych i mistrzostw na drodze do zwycięstwa, a wszystko to przy wspaniałej ścieżce dźwiękowej, która sprawi, że będziesz poruszać się na najwyższych obrotach! Ta gra i zawarte w niej treści nie są autoryzowane przez producentów samochodów ani organizatorów wyścigów samochodowych i nie są z nimi powiązane.