Super Ultimate
Wybierz klasę i atut dzięki siedem unikatowym kostiumom Kijka Prawdy, z którymi połączone są specjalne zdolności. Przebierz się za Czarodzieja Nekromantę, aby zwiększyć obrażenia od ognia, zarób dodatkowe sztuki złota, zakładając na siebie strój Łotrzyka Zabójcy, zadawaj większe obrażenia podczas walki bronią w kostiumie Elfa Łowcy lub też podnieś swe zdolności obronne, zakładając odzienie Świętego Obrońcy...