Super Pixel Racers
Super Pixel Racers to szybka gra wyścigowa z widokiem izometrycznym, pikselową grafiką 2D i klasyczną 16-bitową ścieżką dźwiękową. Wspinaj się na szczyt klasyfikacji w rozbudowanym trybie kariery obejmującym ponad 200 wyścigów. Ścigaj się z maksymalnie ośmioma graczami z całego świata w trybie online! Lub zaproś maksymalnie 4 znajomych do gry wieloosobowej na podzielonym ekranie.