Super Ninja Miner (Windows Edition)
On kroi! On kroi w kostkę! On... miny? Dołącz do tego szalonego ninja w pełnej skarbów przygodzie. Ninja nie są dobrze znani z górnictwa! Ale teraz nadszedł czas, aby wykorzystać te słynne umiejętności ninja do zbierania cennych klejnotów! Ninja Miner ma już ponad 50 000 000 odtworzeń w sieci! Czas więc na Super Ninja Miner! Super Ninja Miner zawiera najlepszą zawartość z oryginalnej gry, a także zupełnie nowe funkcje i poziomy, przerysowaną, ręcznie wykonaną grafikę oraz zremasterowaną ścieżkę dźwiękową.