Super Mining Mechs
Kop głębiej, mocniej i szybciej, aby zdobyć zasoby naturalne w nowym świecie. Przygotuj się na podziemną przygodę. Na Ziemi zabrakło zasobów naturalnych i to od Ciebie zależy znalezienie alternatyw. Udaj się na inną planetę i zbadaj podziemia w swoim mechu górniczym. Wykonuj misje, aby odblokować nowe części lub sprzedawaj łupy za gotówkę. Super Mining Mechs to gra akcji z przewijaniem bocznym oraz elementami zarządzania zasobami i symulacji. Podczas kopania podziemnego tunelu i lokalizowania rud oraz innych zasobów możesz wysyłać je na powierzchnię, aby osiągnąć swoje cele wydobywcze. W miarę postępów będziesz odblokowywać nowe miejsca drążenia na mapie planety. Odkrywaj nowe głębokie miejsca, zbieraj wszystkie pierwiastki, wykonuj misje i ulepszaj swojego mecha, aby szybciej kopać i przenosić więcej trofeów. Zawiera specjalną kampanię fabularną „Toxic Treasures”.