Super Dark Deception Demo
Super Dark Deception Demo to zabawne retro podejście do przebojowego horroru Dark Deception! Piękna, ręcznie rysowana grafika pikselowa 2D, która nadaje klasyczny 16-bitowy wygląd i styl gry RPG. System zasilania: zdobywaj PD i odblokowuj moce w miarę postępów, które pozwolą ci wyrównać szanse i przetrwać dłużej w walce z przerażającymi stworzeniami. W szybkim tempie Arcade Horror: Biegnij, by ratować swoje życie i biegnij szybko. Wrogów można ogłuszać i unikać, ale nie zabijać. Niebezpieczne środowiska: wrogowie to nie jedyne zagrożenie. Same labirynty są pełne pułapek, niebezpieczeństw i innych niebezpieczeństw, na które należy uważać. Wyjątkowi wrogowie: Każdy koszmar przedstawia wyjątkowe stworzenie, które ma własną, odrębną sztuczną inteligencję. Gracze będą musieli zmienić taktykę, aby przetrwać.