Sunny
Doskonała pilot i inżynier, Sunny trzymała się z Abem i Parnellem jeszcze przed przybyciem na Shear. Jej niszczycielska wyrzutnia Mininuke Grenade Launcher powoduje, że zawsze z optymizmem podchodzi do każdego starcia. Slim dysponuje potężną siłą ognia, a jej drony Shield Drones i dopalacz Jetpack Booster dają jej drużynie odpowiednią przewagę.