Sunburn Pack
Rust rusza na plażę w wielkim stylu z pakietem Sunburn Pack dla Rusta – kolekcją 15 nowych, letnich gadżetów! Surfuj na falach na nowej desce Boogie Board lub pływaj w basenie naziemnym na pontonie. Ruszaj na wodną bitwę ze swoją drużyną, używając pistoletu na wodę i pistoletu na wodę, albo po prostu usiądź wygodnie i obserwuj chaos w swoim fotelu. Udokumentuj wszystkie swoje letnie szaleństwa nowym aparatem natychmiastowym – zrób kilka zdjęć, a następnie z dumą pokaż je w 3 ramkach na zdjęcia o różnych rozmiarach. Dodaj odrobinę tropikalnej zabawy do swojego odrodzenia dzięki ręcznikowi plażowemu i załóż okulary przeciwsłoneczne, aby od razu stać się najfajniejszą osobą w Bandit Town. Zamień standardową bieliznę na nowy strój kąpielowy (nie wymaga craftingu!). Jest lato – baw się dobrze!