Sun Wukong VS Robot
Przygotuj się na bieganie, skakanie, walkę i eksplorację! Sun Wukong VS Robot to mini gra retro w stylu metroidvania z pikselową grafiką, inspirowana oldskulowymi klasykami. Sun Wukong się przebudził. Nasz bohater pojawia się w centrum mechanicznego labiryntu, dzierżąc broń z legend. Jednak jest uwięziony przez blokadę umysłu, która została nałożona na jego głowę. Aby odzyskać wolność, Wukong musi pokonać cztery roboty. Cechy: * Klasyczna mechanika gier platformowych. * Odblokowywanie zdolności przy użyciu punktów doświadczenia. * 3 umiejętności, które można ulepszać. * Labirynt z przewijaniem ekranu i wieloma pomieszczeniami.