Sugar Tanks
Sugar Tanks to intensywna, szybka i super słodka gra w strzelankę czołgową. Jest zabawna, wygląda słodko, jest wciągająca i jest o niebo trudniejsza na końcu, niż można sobie wyobrazić. Przygotuj się na kolorową, wywołującą próchnicę strzelankę typu bullet-hell twin-stick jak żadna inna. Jest szybka. Jest zabawna. Wciągająca. Ogłuszaj wrogie czołgi, unikając ich śmiercionośnych pocisków. Popraw swoje umiejętności celowania i manewrowania, podczas gdy złe bezbarwne czołgi próbują przejąć kolorowy świat kostek. Poziom po poziomie czołgi wroga stają się szybsze, mądrzejsze i bardziej zabójcze. Czy uda ci się dotrzeć do końca i pokonać ich lidera?