Sugar Tanks 2
Podejmij walkę ponownie w tej intensywnej, szybkiej i super słodkiej strzelance czołgowej. Po raz kolejny będziesz musiał bronić swojego słodkiego rodzinnego świata przed złymi szarymi czołgami, próbującymi ukraść cały kolor z cukierkowego lasu! Pokonaj wrogie czołgi, unikając ich ataków. Poziom po poziomie będą one coraz szybsze, mądrzejsze i bardziej zabójcze. Odblokuj więcej bohaterów z ich własnymi słodkimi atutami i ulepsz swój czołg. Zaopatrz się w życie, bomby i tarcze i zostań najsilniejszym bohaterem. Wybieraj spośród 12 różnych czołgów, aby pokonać zło i ocalić świat! Czy jesteś gotowy stawić czoła temu wyzwaniu? Przygotuj się na kolorową strzelankę twin-stick typu bullet-hell, jakiej jeszcze nie było!