Subdivision Infinity DX
Wkrocz do kokpitu międzygwiezdnego myśliwca i odkrywaj kosmiczne przestworza. Dzięki przeszło 30 wciągającym misjom i zadaniom pobocznym w różnych układach słonecznych Subdivision Infinity stanowi podróż pełną walk flot kosmicznych, bitew z potężnymi okrętami oraz wyzwań niezbadanego kosmosu. - Ukończ wciągające misje głównego wątku fabularnego i odkryj tajemnicze sektory galaktyki. - Intensywna rozgrywka polegająca na pilotowaniu bojowych statków kosmicznych – walcz w olbrzymich bitwach przeciwko wrogim jednostkom takim jak drony, myśliwce, pancerniki czy okręty wojenne. - Odkrywaj zachwycające miejsca o różnym klimacie. - Odnajduj zaginione szczątki do budowy statków, eksploatuj asteroidy i sprzedawaj wydobyte minerały – lub wykorzystaj je do konstrukcji okrętów. - Bitwy z potężnymi okrętami – doskonal umiejętności bitewne, stając w szranki z najpotężniejszymi wrogami. - Przygotuj się do walki – wzmocnij swój statek i wyposaż go w szeroki wybór broni, które można ulepszać.