Stylist Girl: Gold Edition
Stwórz mnóstwo niesamowitych stylizacji modowych dla swoich klientek i znajdź dla nich idealne kreacje na wielkie wydarzenia! Witamy w Hollywood, cudownej krainie VIP-ów! Tutaj rządzi moda, a wszystkie niesamowite gwiazdy i wspaniałe modelki muszą wyglądać jak najlepiej, by utrzymać swój status. I tu właśnie wchodzisz Ty – stylistka gwiazd! Wszyscy mówią o niezwykłych stylizacjach, które stworzyłaś na ostatnim wydarzeniu z czerwonym dywanem! Funkcje: – Otwórz własny salon stylistki i zdobądź sławę! – Stylizuj i ubieraj swoje klientki w olśniewające kreacje! – Pomóż klientkom przejść najpiękniejsze metamorfozy, jakie świat widział! – Zadbaj o ich perfekcyjny manicure i uzupełnij go pierścionkami oraz bransoletkami! – Podaruj swoim gwiazdorskim modelkom wspaniałe nowe fryzury! – 240 nowych elementów garderoby w letnim stylu, aby Twoje klientki wyglądały jeszcze modniej! – 7 nowych olśniewających kolorów włosów i 3 fryzury! – 47 nowych akcesoriów, takich jak okulary i biżuteria! – 30 nowych elementów makijażu! – 23 nowe przedmioty do salonu paznokci! Twoja znakomita reputacja w świecie mody już przynosi Ci sławę i bogactwo! Wiele dziewczyn przychodzi do Twojego salonu, by przejść niesamowite metamorfozy. Wybierz idealną sukienkę lub kreację, dodaj piękne akcesoria i fantastyczne buty, aby dopełnić stylizację! Nie zapomnij też wybrać nowej fryzury dla klientek i upewnić się, że ich paznokcie są absolutnie perfekcyjne! Niezależnie od tego, czy jesteś już fanką gier o metamorfozach, czy dopiero zaczynasz przygodę z tym gatunkiem, ta gra z pewnością Cię zachwyci!