STUFFED Demo
STUFFED to losowo generowana pierwszoosobowa strzelanka, której akcja toczy się w snach małej dziewczynki. Graj pluszowym misiem i odpieraj ataki kolejnych fal koszmarów, broniąc swojej właścicielki. Odpieraj fale koszmarów Broń dostępu do drzwi sypialni swojej właścicielki i niszcz najróżniejsze koszmary powracające bezustannie w kolejnych falach. Zdobywaj punkty za każdego pokonanego stwora i używaj ich do odblokowywania nowych broni i miejsc na mapie. Całkowicie losowe mapy Odkrywaj dom Ellie w trybie Horda w losowo wygenerowanym otoczeniu. Wyjątkowe bronie Od popcornowego granatu po gazowaną armatę – szukaj i używaj wyjątkowych broni wykonanych z przedmiotów codziennego użytku. Ulepszaj swojego misia Zdobywaj punkty doświadczenia w trybie Horda, aby odblokowywać specjalne umiejętności w każdej sesji. Dostosuj wygląd misia Użyj punktów, aby odblokować nowe stroje i futra dla swojego misia. Dobieraj stroje i kolory tak, jak chcesz, aby go w pełni spersonalizować.