Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Zostań zombie. Siej spustoszenie i pożeraj mózgi. Jest rok 1959. Miasto Punchbowl w stanie Pensylwania jest wzorem postępu i życiowego ideału. Pokaż żyjącym, że prawo i porządek są niczym dla zdeterminowanego umarlaka. Maggie, twój chłopak wrócił i Punchbowl czekają kłopoty!