Strój zabójcy
John Marston w stroju zabójcy korzysta z dwa razy szybciej regenerującego się licznika Dead Eye. Dzięki tej premii masz więcej czasu na precyzyjne ulokowanie każdej kulki, co czyni Cię najbardziej zabójczym rewolwerowcem w każdym pojedynku.