Strój tajnej agentki dla Honoki
Obiecaj, że nic nikomu nie powiesz! Ten supertajny strój szpiegowski dostępny jest wyłącznie dla posiadaczy przepustki z nowymi strojami 2 dla DOA5LR. * Wymaga pobrania darmowych danych katalogowych 11 dla DOA5LR. * Aby móc korzystać z tego stroju, musisz mieć zainstalowaną najnowszą aktualizację. * Postacie należy kupić osobno.