Strój Serah: White Mage
Nowy str�j dla Serah, oparty o postać białego maga z serii FINAL FANTASY.Aby zmienić str�j, wybierz opcję Outfits w menu gł�wnym. Nowe stroje nie będą widoczne na postaciach w trakcie niekt�rych przerywnik�w i sekwencji fabularnych.