Strój Serah: Styl i stal
Nowy strój dla Serah. Ten kostium, wybrany w głosowaniu fanów, został zaprojektowany przez popularną piosenkarkę, Yuko Oshimę.Wybierz opcję Outfits w menu głównym, by zmienić strój. Nowe stroje nie pojawiają się w trakcie niektórych przerywników i sekwencji fabularnych.