Strój Serah: Beachwear
Nowy strój dla Serah. Idealny kostium plażowy do opalania się i zabawy z przyjaciółmi na brzegach New Bodhum.Aby zmienić strój, wybierz opcję Outfits w menu głównym. W niektórych przerywnikach i sekwencjach fabularnych nowe stroje nie są wyświetlane.